2010.11.07. Közbeszerzési Értesítő

3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés:

http://www.kozbeszerzes.hu

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

A hirdetmény kézhezvételének dátuma__________

Azonosító kód____________________

Építési beruházás x

Árubeszerzés

Szolgáltatás

Építési koncesszió

Szolgáltatási koncesszió

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név: Vasvár Város Önkormányzata

Postai cím: Alkotmány u. 1.

Város/Község: Vasvár

Postai irányítószám: 9800

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: V. Németh Zsolt

Telefon: 06 94 572 010

E-mail: vasvar@t-online.hu

Fax: 06 94 572 011

Az ajánlatkérő általános címe (URL):

A felhasználói oldal címe (URL):

További információk a következő címen szerezhetők be:

Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció a következő címen szerezhető be:

Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:

xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

Központi szintű

Közszolgáltató

Regionális/helyi szintű x

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)-c) pont]

Közjogi szervezet

Egyéb

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

xÁltalános közszolgáltatások

Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

Védelem

Szociális védelem

Közrend és biztonság

Szabadidő, kultúra és vallás

Környezetvédelem

Oktatás

Gazdasági és pénzügyek

Egyéb (nevezze meg):

Egészségügy

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]

I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást?

nem

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Vállalkozási szerződés

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát

válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás -, amelyik leginkább

megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)

a)

xÉpítési beruházás

xKivitelezés

Tervezés és kivitelezés

Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott

követelményeknek megfelelően

Építési koncesszió

A teljesítés helye

Vasvár

NUTS-kód HU222

b)

Árubeszerzés

Adásvétel

Lízing

Bérlet

Részletvétel

Ezek kombinációja/Egyéb

A teljesítés helye

NUTS-kód

c)

Szolgáltatás

Szolgáltatási kategória

(az 1-27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye

NUTS-kód

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása x

Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása

Keretmegállapodás megkötése

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma

VAGY, adott esetben, maximális létszáma

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:

VAGY hónap(ok)ban:

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak

számokkal és pénznem):

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága

(amennyire lehetséges):

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Vállalkozási szerződés keretében közösség – és gazdaságélénkítést eredményező

belváros-rehabilitáció kivitelezési feladatainak ellátása

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék

Fő tárgy: 45000000-7

További

tárgyak:

II.1.7)

Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk

megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre

egy vagy több részre

valamennyi részre

II.1.8.)

Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? nem

II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)

Szent Domonkos kolostor felújítása – múzeum és rendezvénytér kialakítása

(Műemléki épület):

kolostor kert felújítása (750 m2), átjáró megnyitása a déli szárnyon át az új

rendezvény parkba (1 db), helyiségek átalakítása, felújítása, belső terek kialakítása,

kolostori udvari és közterület felőli homlokzat, nyílászárók teljes felújítása, boltívek

és a kút bemutatása (min.200 nm), 1365 m2 tetőszerkezet felújítása

– Polgármesteri Hivatal felújítása:

az épület homlokzatának (360 m2) felújítása és a nyílászárók korszerűsítése

(faszerkezetű 41 db)

– Bendefy László Városi könyvtár homlokzati megújulása:

két szint magas homlokzat és 14 méter magas tűzfal felújítása (1 db 360 m2

felületű), megújuló tetőszerkezet (1 db, 380 m2)

– Szent Kereszt Templom felújítása (Műemléki épület):

960 m2-en a teljes tetőszerkezet lecserélése, illetve a templom teljes külső felújítása

(1655 m2)

– Rendezvénypark kialakítása a városközpontban:

Domonkos Kolostor melletti épület (Vasvár, Béri Balogh Ádám u. 1. szám alatt,

hrsz: 1942 ) elbontása után zöldfelület kialakítása rendezvény helyszín , közpark,

közterület biztosítása céljából (1035 m2)

– Orvosi rendelő előtti tér felújítása:

tér bevonása a városközpont életébe rendezvénytér és zöldfelület kialakításával

(595 m2)

– Szentmihályfalvi úti járda illetve a járda menti közterek felújítása:

625 m2 felületű felújított, áthelyezett járda, 300 m2 rendezett zöldfelület, virágosítás,

6 db pad, 5 db szemétgyűjtő

– Bartók Béla utcában 6+2 db. parkolóhely kialakítása, járda (550 m2+364 m2= 914

m2) és szegély (262 fm) építés , 155 m2 zöldfelület kialakítása

– Tretter László utca burkolatának szélesítése 285 m2, és 34 m2 térkő

– Vasvári Pál utcai parkolók kialakítása:

létrejövő parkolók száma (10 + 6 db)

– Petőfi Sándor utcai parkolók kialakítása 11 db parkoló, 470 m2 térkő és 420 fm

szegély

– Béke utcai parkolók kialakítása

létrejövő parkolók száma (16 + 2 db új), 490 m2 zöldfelület, 320 m2 burkolt felület

és 313 fm szegély

II.2.2)

Vételi jog (opció) (adott esetben)

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:

hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):

VAGY: és között

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő

jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett

idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY: kezdés 2010/03/01 (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

befejezés 2010/09/30 (év/hó/nap)

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, hibás teljesítési kötbér, valamint teljesítési

biztosíték

Mellékkötelezettségek értékei:

Késedelmi kötbér: 150.000,-Ft / nap

Meghiúsulási kötbér, az ajánlati ár 20%-a.

Hibás teljesítési kötbér: hibánként 200.000,-Ft

Teljesítési biztosíték a Kbt. 53.§. (6) bekezdése a) pontja alapján a bruttó vállalási ár

5%-a

Előleg visszafizetési biztosíték a Kbt. 53.§. (6) bekezdése a) pontja alapján az

előleg 10 %-a

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó

jogszabályi rendelkezésekre

A szolgáltatás ellenértékét az Európai Unió, a Magyar Kormány és az Ajánlatkérő

együttesen finanszírozza.

Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme Forint.

Ajánlatkérő vállalkozói előleget igény esetén fizet (a vállalkozási szerződés

értékének 10%-át elérő mértékben), ajánlattevő köteles az előlegre biztosíték

nyújtására.

4 db részszámla és egy végszámla benyújtására van lehetőség.

Az igazolt teljesítést követően benyújtott számla ill. részszámla 60 napon belül

kerül átutalással kiegyenlítésre szállítói finanszírozás keretén belül, figyelembe

véve az alábbi vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket, valamint a Kbt. 305. § (3)

bekezdését:

a 255/2006. (XII.8.) Kormányrendelet,

a 16/2006. (XII. 28.) MeHVM-PM együttes rendelet

281/2006. (XII. 23.) Kormányrendelet

191/2009(IX.15.)Kormányrendelet

III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy

(adott esetben)

nem követelmény

III.1.4)

Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott

esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve

a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, illetőleg erőforrást

biztosító szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdés a) – h) pontjaiban

meghatározott kizáró okok fennállnak.

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, ill. erőforrást biztosító

szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában, valamint a 61. §

(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10 %át

meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, valamint erőforrást

biztosító szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a) – c) pontjaiban

meghatározott kizáró okok fennállnak.

Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt vagy a közbeszerzés

értékének 10 %át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozót,

valamint erőforrást biztosító szervezetet akivel szemben a 62. § (1) bekezdésében

meghatározott kizáró okok fennállnak.

A kizáró okok fenn nem állását a Kbt. 249. § (3) bekezdésében foglaltaknak

megfelelően kell igazolni.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben

igénybe venni kívánt alvállalkozójának cégjegyzékben szereplő valamennyi

számlavezető pénzintézettől származó, az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 30

napnál nem régebbi eredeti vagy hitelesített nyilatkozata az alábbi tartalommal:

? mióta vezeti a bankszámlát,

? számláján 2007. január 1. napját követően volt-e sorban állás,

? fizetési kötelezettségeinek rendben eleget tesz.

P.2-3/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben

igénybe venni kívánt alvállalkozójának elmúlt három lezárt üzleti évre vonatkozóan a

számviteli törvénynek megfelelő beszámolója

P.4/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó nyilatkozata az árbevétel tekintetében

P.5/ Ajánlattevő nyilatkozata az elmúlt 3 lezárt üzleti év likviditási mutatója

vonatkozásában

P.6/ a jelen ajánlati felhívás megjelenésének napjánál nem régebbi pénzintézeti

nyilatkozat, amely szerint ajánlattevő a nettó ajánlati ár 20 % mértékét elérő likvid

pénzeszközzel vagy szabad hitelkerettel rendelkezik.

(Ajánlattevőnek és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozónak a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerint kell megfelelne az alkalmassági

követelményeknek P1-3. külön-külön; P4-6. együttesen)

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben

igénybe venni kívánt alvállalkozó pénzintézeti nyilatkozatai alapján ne legyen

megállapítható, hogy bankszámláján 2007. január 1. után sorban állás fordult elő,

fizetési kötelezettségeinek nem tesz rendben eleget;

P.2/az ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozónak mérleg szerinti eredménye az elmúlt 3 lezárt üzleti év bármelyikében

ne legyen negatív;

P.3/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó saját tőkéje az elmúlt 3 lezárt üzleti évben ne legyen kisebb mint a

jegyzett tőkéje,

P.4/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó nettó árbevétele az elmúlt 2 lezárt üzleti évben érje el legalább a

300.000.000 Ft-ot

P.5/ ajánlattevő likviditási mutatója az elmúlt 3 lezárt üzleti év átlagában érje el a 1,2

értéket

P.6/ ajánlattevő rendelkezzen az ajánlatában foglalt pénzügyi-műszaki ütemtervben

foglaltak szerinti legnagyobb értékű részteljesítés nettó anyagköltségét és

munkadíját elérő, de legalább a nettó ajánlati ár 20 %-a mértékét kitevő likvid

pénzeszközzel vagy szabad hitelkerettel.

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

M.1/ 5 év legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése (az ellenszolgáltatás

összege, a teljesítés ideje és helye megjelölésével, valamint a szerződést kötő

másik fél megnevezésével), mely beruházások teljesítésére vonatkozóan a Kbt.

68. § (2) bekezdésében meghatározott igazolást kell csatolni az ott meghatározott

tartalommal.

A referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy közjegyző

által hitelesített példányban kell benyújtani.

M/2. az ajánlattevő által megjelölt szakemberek ismertetése, különös tekintettel a

Kb.t 8§/A szakasz (2) bekezdés b) pontja szerint a vezető tisztségviselő, valamint a

teljesítésbe bevonni kívánt felelős műszaki vezetőinek végzettsége, képzettsége és

gyakorlati idejére.

Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség

igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal

által kiadott határozat közjegyző által hitelesített másolatban történő benyújtásával, a

szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó.

M.3/ A teljesítésben résztvevő szakemberek létszámadatainak ismertetése

végzettség illetve képzettség szerinti bontásban, valamint a végzettségre és

képzettségre vonatkozó okiratok csatolása.

M/4. A teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések bemutatása,

darabszám, műszaki paraméter megjelölésével

M/5. Ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó csatolja a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti tanúsítványt vagy az Európai

Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítványt,

vagy az egyenértékű környezetvédelmi vezetési rendszerek egyéb bizonyítékait

(Ajánlattevőnek és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozónak a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerint együttesen kell megfelelniük az

alkalmassági követelményeknek)

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

M.1/ ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó alkalmatlan a teljesítésre amennyiben a Kbt. 67. § (2) bekezdés a)

pont szerint nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 5 év

összességében legalább az alábbi referenciákkal:

– 1 db legalább bruttó 150 millió Ft értékű jelen beszerzéssel hasonló tárgyú

munkára vonatkozó referenciával, amely tartalmazott mély- és magasépítési

munkálatokat

– 1 db legalább bruttó 80 millió Ft értékű műemléki környezetben elvégzett műemléki

épület rekonstrukciójára vonatkozó referenciával.

M/2. /az ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó a Kbt. 67. § (2) bekezdés e) pont szerint rendelkezzen az alább

meghatározott felsőfokú végzettséggel, képzettséggel, jogosultsággal és minimum 5

éves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberekkel:

?akik rendelkeznek a 244/2006. ( XII.5.) Korm. rendeletben meghatározott

feltételeknek megfelelő felelős műszaki vezetői besorolással az alábbi

kategóriákban:

MV-Ép/A, , MV-Ép/ÉG, MV-Ép/ÉV, MV-KÉ/B, MV-VI/A „B” kategória és

MV-ÉP/AM

(1 főnél több kategória is elismerhető)

M/3.Alkalmatlan az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni

kívánt alvállalkozó, ha nem rendelkezik a FEOR besorolás (7 főcsoporton belül, 76

Építőipar) szerinti minimum 30 fő építőipari fizikai dolgozói állományi létszámmal,

ezen belül legalább

1 fő épületgépész

5 fő kőműves

1 fő vasbeton szerelő

1 fő villanyszerelő

2 fő ács

2 fő lakatos

M.4/ ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó a Kbt. 67.§ (2) bekezdés b) pontja szerint rendelkezzen

legalább az alábbi munkagépekkel berendezésekkel:

2 db teherszállító jármű

1 db 2 m3-es betonkeverő

250 m2 állványzat

1 db vakológép 7,6 kW/h teljesítménnyel

M/5. Ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt

alvállalkozó rendelkezzen ISO 14001, vagy EMAS környezetirányítási vagy azzal

egyenértékű rendszerrel

III.2.4) Fenntartott szerződések

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott nem

III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges

feltételek

III.3.1)

A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli x

Tárgyalásos

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

Tárgyalásos

IV.2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x

xAz alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat

súlyozással kell megadni)

Szempont Súlyszám

Ajánlati ár 7

Jótállás időtartama (hónapokban) 2

Teljesítési határidő (napokban) 1

IV.2.2)

Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem

Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

IV.3.2)

Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató

Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap )

Időpont: 10:00

Kell-e fizetni a dokumentációért? igen

Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 125.000,-

Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja:

A dokumentáció ellenértékét a Vasvár Város Önkormányzata OTP Banknál

vezetett 11747075-15421900 számú bankszámlájára kell befizetni, közleményként

kérjük feltüntetni, a következőt: „Városrehabilitációs közbeszerzési dokumentáció

ellenértéke”

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő

Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap) Időpont: 10:00

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések

benyújthatók

HU

Egyéb:

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)

-ig (év /hó/nap )

VAGY hónap(ok)ban:

VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap)

Időpont: 10:00

Helyszín : Vasvár Város Önkormányzata (9800 Vasvár, Alkotmány u. 1.)

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek

Kbt. 80. § (2) bekezdése szerint

V. szakasz: kiegészítő információk

V.1)

A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

V.2)

A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?

igen

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és

bármely egyéb hivatkozási alapot:

NYDOP-3.1.1/A-2008-0019

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:

2010. január 15. 10.00 óra

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

2010. február 1.

V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető

szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)

V.3.4.1)

A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?

(adott esetben) igen

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további

információk: (adott esetben)

személyesen az átutalás banki kivonattal történő leigazolásával a Pro-Vital 2000 Kft.

hivatalos helyiségében (1118 Budapest, Késmárki u. 8. MAGYARORSZÁG) naponta

9:00-13:00 óráig az ajánlati felhívás megjelenése napjától az ajánlattételi határidő

lejártáig. Az ajánlattételi határidő lejártának napján 8:30-10:00 óráig, vagy a Kbt. 54.

§ (4) bekezdésében meghatározottak szerint.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati

szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek

értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

1-10

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati

szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő

megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

az 1-es részszempont esetében értékarányosítás, a 2-3. részszempont esetében

lineáris arányosítás.

A fenti módszer alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal kerülnek

megszorzásra, az ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít.

V.6)

A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített

ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési

szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen

V.7) Egyéb információk:

1) Ajánlattevő köteles a Kbt. 71. § (1) és (3) bekezdése szerinti nyilatkozatát az

ajánlathoz csatolni. (nemleges nyilatkozat is csatolandó)

2) Az ajánlat minden lapját kitörölhetetlen tintával vagy géppel elkészítve,

folyamatos sorszámmal, a cégjegyzésre jogosult kézjegyével ellátva, zárt

borítékban, magyar nyelven és 5 példányban (1 eredeti, 4 másolat), valamint a

költségvetés 1 példányát CD-n kell benyújtani. Az ajánlaton szerepelnie kell az

„eredeti” vagy a „másolat” megjelölésnek. Eltérés esetén az „eredeti” példány

tartalma a mérvadó. A borítékon ” Közösség és gazdaságélénkítést eredményező

belváros rehabilitáció Vasváron ” megjelölést kell feltüntetni.

3) Az ajánlatot olyan kötésben kell beadni, amelyből állagsérelem nélkül lapot

kivenni, cserélni nem lehet.

4) Ajánlattevőnek az alábbi cégokmányok eredeti vagy másolati példányát kell az

ajánlathoz csatolni:

– az ajánlattételi határidőt megelőző 40 napnál nem régebbi cégkivonatot,

– ajánlatot aláírók aláírási címpéldányát.

5) Az ajánlattevő az ajánlatkérő által megadott részletes szerződési feltételeket

tartalmazó szerződéstervezetét szignálva köteles az ajánlatához csatolni.

6) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes

költség az ajánlattevőt terheli. Ajánlattevőnek erre vonatkozóan kifejezetten

nyilatkoznia kell.

7) Ajánlattevő a Kbt. 55. § (3) bekezdése szerint köteles tájékozódnia a

munkavállalók védelmére és munkafeltételekre vonatkozó kötelezettségekről.

8) Jelen ajánlati felhívásban, valamint a dokumentációban nem szabályozott

kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó.

9) Ajánlattevő a beruházás finanszírozására pályázatot nyújtott be, melyre tekintettel

a Kbt. 48.§ (3)-(4) bekezdése alkalmazásra kerül. A vállalkozói szerződés hatályba

lépése a támogató döntés kézhezvételét követő 5. nap.

10) A Szent Kereszt Templomnál a kivitelezés megkezdésének és befejezésének

időintervallumának a 2010. május 1- 2010. augusztus 15. közötti időszakra kell

esnie.

11) A Szent Kereszt Templomra eső költségeket kérjük külön feltüntetni az Ajánlati

lapon.

12.) A kivitelezési munka fedezetét EU-s pályázati forrás és Vasvár Város

Önkormányzata, valamint a Római Katolikus Egyházközség Vasvár biztosítják.

13.)Ajánlatkérőnek a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által kiadott, mindenkor

hatályos NYDOP-3.1.1/A-2F-2f számú pályázató útmutató az irányadó a projekt

megvalósítására vonatkozóan, mely a következő jogosultsági feltételeket köti ki:

A költségvetés belső arányaira vonatkozó feltételek:

Elszámolható költségek Arány (az ÖSSZES elszámolható költségek %-ban)

Jogosultsági feltételek

Épület építése, felújítása legfeljebb 70% (vállalkozói és egyéb elemekkel együtt)

Közterület-rehabilitáció legfeljebb 60%

Belterületi állami és önkormányzati utak fejlesztése legfeljebb 20%

A fent felsorolt belső arányokra vonatkozó szabályokat a projekt egészére kell

értelmezni, a feltüntetett értékeknek a projekt elszámolható összköltségvetésének

relevanciájában kell megfelelnie. Felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy a belső

arányok vizsgálata során az előírt korlátok megtartásának ellenőrzése két tizedes

jegy pontosságig történik.

Ajánlatkérő ezeket a %-os arányokat érvényesíteni kívánja a közbeszerzési eljárás

folyamán, mivel az arányok tartásának függvénye a szükséges önerő összege.

Ajánlattevő amennyiben az arányokat nem tartja és emiatt Ajánlatkérő önerő

összege növekedne, úgy forráshiány miatt az ajánlatot a Kbt. 88. § (1) bekezdés f)

pontja alapján érvénytelennek nyilvánítja.

14.)Ajánlatkérő egy alkalommal biztosít helyszíni bejárást az ajánlattevők

részére.(2009. november 20-án 8-13.30 közötti időben.) A helyszíni

bejárás időpontját előzetesen egyeztetni szükséges Babos Eszter pályázati

referenssel.(elérhetőségei:06-30-9989342, babos.eszter@vasvar.hu)

15) Ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § (2) bekezdése szerint

biztosítja.

V.8)

E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/11/12 (év/hó/nap)

A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon

szerezhetők be

Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.

Postai cím: Késmárki u. 8.

Város/Község: Budapest

Postai irányítószám: 1118

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: dr. Kovács Eszter

Telefon: +36-1-479-0094

E-mail: ekovacs@provital2000.hu

Fax: +36-1-322-1723

Internetcím (URL): nincs

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető

Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.

Postai cím: Késmárki u. 8.

Város/Község: Budapest

Postai irányítószám: 1118

Ország: Magyarország

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: dr. Kovács Eszter

Telefon: +36-1-479-0094

E-mail: ekovacs@provital2000.hu

Fax: +36-1-322-1723

Internetcím (URL): nincs

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani

Hivatalos név:

Postai cím:

Város/Község:

Postai irányítószám:

Ország:

Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:

Telefon:

E-mail:

Fax:

Internetcím (URL): nincs

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

A rész száma 1

meghatározás

1) A rész meghatározása

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék

Fő tárgy:

További

tárgyak:

3) Mennyiség vagy érték

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban:

VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés (év/hó/nap)

5) További információ a részekről

Ezen hírdetmény a Közbeszerzések Tanácsának 2009. november 12-én el lett küldve

Széchenyi2020 Széchenyi Terv Plusz
Széchenyi2020