3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés:
http://www.kozbeszerzes.hu
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma__________
Azonosító kód____________________
Építési beruházás x
Árubeszerzés
Szolgáltatás
Építési koncesszió
Szolgáltatási koncesszió
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Vasvár Város Önkormányzata
Postai cím: Alkotmány u. 1.
Város/Község: Vasvár
Postai irányítószám: 9800
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: V. Németh Zsolt
Telefon: 06 94 572 010
E-mail: vasvar@t-online.hu
Fax: 06 94 572 011
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
További információk a következő címen szerezhetők be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
xHa attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
xAzonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Központi szintű
Közszolgáltató
Regionális/helyi szintű x
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)-c) pont]
Közjogi szervezet
Egyéb
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
xÁltalános közszolgáltatások
Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
Védelem
Szociális védelem
Közrend és biztonság
Szabadidő, kultúra és vallás
Környezetvédelem
Oktatás
Gazdasági és pénzügyek
Egyéb (nevezze meg):
Egészségügy
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
I.4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást?
nem
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Vállalkozási szerződés
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye ( Csak azt a kategóriát
válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás -, amelyik leginkább
megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a)
xÉpítési beruházás
xKivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott
követelményeknek megfelelően
Építési koncesszió
A teljesítés helye
Vasvár
NUTS-kód HU222
b)
Árubeszerzés
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb
A teljesítés helye
NUTS-kód
c)
Szolgáltatás
Szolgáltatási kategória
(az 1-27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
Szolgáltatási koncesszió
A teljesítés helye
NUTS-kód
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása x
Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása
Keretmegállapodás megkötése
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma
VAGY, adott esetben, maximális létszáma
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben:
VAGY hónap(ok)ban:
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak
számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága
(amennyire lehetséges):
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Vállalkozási szerződés keretében közösség – és gazdaságélénkítést eredményező
belváros-rehabilitáció kivitelezési feladatainak ellátása
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy: 45000000-7
További
tárgyak:
II.1.7)
Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk
megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) nem
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre
egy vagy több részre
valamennyi részre
II.1.8.)
Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? nem
II.2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)
Szent Domonkos kolostor felújítása – múzeum és rendezvénytér kialakítása
(Műemléki épület):
kolostor kert felújítása (750 m2), átjáró megnyitása a déli szárnyon át az új
rendezvény parkba (1 db), helyiségek átalakítása, felújítása, belső terek kialakítása,
kolostori udvari és közterület felőli homlokzat, nyílászárók teljes felújítása, boltívek
és a kút bemutatása (min.200 nm), 1365 m2 tetőszerkezet felújítása
– Polgármesteri Hivatal felújítása:
az épület homlokzatának (360 m2) felújítása és a nyílászárók korszerűsítése
(faszerkezetű 41 db)
– Bendefy László Városi könyvtár homlokzati megújulása:
két szint magas homlokzat és 14 méter magas tűzfal felújítása (1 db 360 m2
felületű), megújuló tetőszerkezet (1 db, 380 m2)
– Szent Kereszt Templom felújítása (Műemléki épület):
960 m2-en a teljes tetőszerkezet lecserélése, illetve a templom teljes külső felújítása
(1655 m2)
– Rendezvénypark kialakítása a városközpontban:
Domonkos Kolostor melletti épület (Vasvár, Béri Balogh Ádám u. 1. szám alatt,
hrsz: 1942 ) elbontása után zöldfelület kialakítása rendezvény helyszín , közpark,
közterület biztosítása céljából (1035 m2)
– Orvosi rendelő előtti tér felújítása:
tér bevonása a városközpont életébe rendezvénytér és zöldfelület kialakításával
(595 m2)
– Szentmihályfalvi úti járda illetve a járda menti közterek felújítása:
625 m2 felületű felújított, áthelyezett járda, 300 m2 rendezett zöldfelület, virágosítás,
6 db pad, 5 db szemétgyűjtő
– Bartók Béla utcában 6+2 db. parkolóhely kialakítása, járda (550 m2+364 m2= 914
m2) és szegély (262 fm) építés , 155 m2 zöldfelület kialakítása
– Tretter László utca burkolatának szélesítése 285 m2, és 34 m2 térkő
– Vasvári Pál utcai parkolók kialakítása:
létrejövő parkolók száma (10 + 6 db)
– Petőfi Sándor utcai parkolók kialakítása 11 db parkoló, 470 m2 térkő és 420 fm
szegély
– Béke utcai parkolók kialakítása
létrejövő parkolók száma (16 + 2 db új), 490 m2 zöldfelület, 320 m2 burkolt felület
és 313 fm szegély
II.2.2)
Vételi jog (opció) (adott esetben)
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):
VAGY: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő
jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett
idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés 2010/03/01 (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
befejezés 2010/09/30 (év/hó/nap)
III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, hibás teljesítési kötbér, valamint teljesítési
biztosíték
Mellékkötelezettségek értékei:
Késedelmi kötbér: 150.000,-Ft / nap
Meghiúsulási kötbér, az ajánlati ár 20%-a.
Hibás teljesítési kötbér: hibánként 200.000,-Ft
Teljesítési biztosíték a Kbt. 53.§. (6) bekezdése a) pontja alapján a bruttó vállalási ár
5%-a
Előleg visszafizetési biztosíték a Kbt. 53.§. (6) bekezdése a) pontja alapján az
előleg 10 %-a
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó
jogszabályi rendelkezésekre
A szolgáltatás ellenértékét az Európai Unió, a Magyar Kormány és az Ajánlatkérő
együttesen finanszírozza.
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme Forint.
Ajánlatkérő vállalkozói előleget igény esetén fizet (a vállalkozási szerződés
értékének 10%-át elérő mértékben), ajánlattevő köteles az előlegre biztosíték
nyújtására.
4 db részszámla és egy végszámla benyújtására van lehetőség.
Az igazolt teljesítést követően benyújtott számla ill. részszámla 60 napon belül
kerül átutalással kiegyenlítésre szállítói finanszírozás keretén belül, figyelembe
véve az alábbi vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket, valamint a Kbt. 305. § (3)
bekezdését:
a 255/2006. (XII.8.) Kormányrendelet,
a 16/2006. (XII. 28.) MeHVM-PM együttes rendelet
281/2006. (XII. 23.) Kormányrendelet
191/2009(IX.15.)Kormányrendelet
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy
(adott esetben)
nem követelmény
III.1.4)
Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott
esetben) nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve
a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, illetőleg erőforrást
biztosító szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdés a) – h) pontjaiban
meghatározott kizáró okok fennállnak.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, ill. erőforrást biztosító
szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában, valamint a 61. §
(2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy a közbeszerzés értékének 10 %át
meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, valamint erőforrást
biztosító szervezet, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a) – c) pontjaiban
meghatározott kizáró okok fennállnak.
Az ajánlatkérő kizárja az eljárásból azt az ajánlattevőt vagy a közbeszerzés
értékének 10 %át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozót,
valamint erőforrást biztosító szervezetet akivel szemben a 62. § (1) bekezdésében
meghatározott kizáró okok fennállnak.
A kizáró okok fenn nem állását a Kbt. 249. § (3) bekezdésében foglaltaknak
megfelelően kell igazolni.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben
igénybe venni kívánt alvállalkozójának cégjegyzékben szereplő valamennyi
számlavezető pénzintézettől származó, az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 30
napnál nem régebbi eredeti vagy hitelesített nyilatkozata az alábbi tartalommal:
? mióta vezeti a bankszámlát,
? számláján 2007. január 1. napját követően volt-e sorban állás,
? fizetési kötelezettségeinek rendben eleget tesz.
P.2-3/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben
igénybe venni kívánt alvállalkozójának elmúlt három lezárt üzleti évre vonatkozóan a
számviteli törvénynek megfelelő beszámolója
P.4/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó nyilatkozata az árbevétel tekintetében
P.5/ Ajánlattevő nyilatkozata az elmúlt 3 lezárt üzleti év likviditási mutatója
vonatkozásában
P.6/ a jelen ajánlati felhívás megjelenésének napjánál nem régebbi pénzintézeti
nyilatkozat, amely szerint ajánlattevő a nettó ajánlati ár 20 % mértékét elérő likvid
pénzeszközzel vagy szabad hitelkerettel rendelkezik.
(Ajánlattevőnek és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozónak a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerint kell megfelelne az alkalmassági
követelményeknek P1-3. külön-külön; P4-6. együttesen)
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
P.1/ ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben
igénybe venni kívánt alvállalkozó pénzintézeti nyilatkozatai alapján ne legyen
megállapítható, hogy bankszámláján 2007. január 1. után sorban állás fordult elő,
fizetési kötelezettségeinek nem tesz rendben eleget;
P.2/az ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozónak mérleg szerinti eredménye az elmúlt 3 lezárt üzleti év bármelyikében
ne legyen negatív;
P.3/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó saját tőkéje az elmúlt 3 lezárt üzleti évben ne legyen kisebb mint a
jegyzett tőkéje,
P.4/ az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó nettó árbevétele az elmúlt 2 lezárt üzleti évben érje el legalább a
300.000.000 Ft-ot
P.5/ ajánlattevő likviditási mutatója az elmúlt 3 lezárt üzleti év átlagában érje el a 1,2
értéket
P.6/ ajánlattevő rendelkezzen az ajánlatában foglalt pénzügyi-műszaki ütemtervben
foglaltak szerinti legnagyobb értékű részteljesítés nettó anyagköltségét és
munkadíját elérő, de legalább a nettó ajánlati ár 20 %-a mértékét kitevő likvid
pénzeszközzel vagy szabad hitelkerettel.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M.1/ 5 év legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése (az ellenszolgáltatás
összege, a teljesítés ideje és helye megjelölésével, valamint a szerződést kötő
másik fél megnevezésével), mely beruházások teljesítésére vonatkozóan a Kbt.
68. § (2) bekezdésében meghatározott igazolást kell csatolni az ott meghatározott
tartalommal.
A referencia nyilatkozatot eredetiben, az igazolásokat eredetiben vagy közjegyző
által hitelesített példányban kell benyújtani.
M/2. az ajánlattevő által megjelölt szakemberek ismertetése, különös tekintettel a
Kb.t 8§/A szakasz (2) bekezdés b) pontja szerint a vezető tisztségviselő, valamint a
teljesítésbe bevonni kívánt felelős műszaki vezetőinek végzettsége, képzettsége és
gyakorlati idejére.
Az ismertetőt eredetiben kell benyújtani, a felsőfokú műszaki szakmai végzettség
igazolása az iskolai oklevél, az esetleges jogosultság igazolása az illetékes hivatal
által kiadott határozat közjegyző által hitelesített másolatban történő benyújtásával, a
szakmai gyakorlat az önéletrajz benyújtásával igazolandó.
M.3/ A teljesítésben résztvevő szakemberek létszámadatainak ismertetése
végzettség illetve képzettség szerinti bontásban, valamint a végzettségre és
képzettségre vonatkozó okiratok csatolása.
M/4. A teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések bemutatása,
darabszám, műszaki paraméter megjelölésével
M/5. Ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó csatolja a Kbt. 68. § (5) bekezdése szerinti tanúsítványt vagy az Európai
Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó egyenértékű tanúsítványt,
vagy az egyenértékű környezetvédelmi vezetési rendszerek egyéb bizonyítékait
(Ajánlattevőnek és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozónak a Kbt. 69. § (4) bekezdése szerint együttesen kell megfelelniük az
alkalmassági követelményeknek)
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
M.1/ ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó alkalmatlan a teljesítésre amennyiben a Kbt. 67. § (2) bekezdés a)
pont szerint nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 5 év
összességében legalább az alábbi referenciákkal:
– 1 db legalább bruttó 150 millió Ft értékű jelen beszerzéssel hasonló tárgyú
munkára vonatkozó referenciával, amely tartalmazott mély- és magasépítési
munkálatokat
– 1 db legalább bruttó 80 millió Ft értékű műemléki környezetben elvégzett műemléki
épület rekonstrukciójára vonatkozó referenciával.
M/2. /az ajánlattevő, és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó a Kbt. 67. § (2) bekezdés e) pont szerint rendelkezzen az alább
meghatározott felsőfokú végzettséggel, képzettséggel, jogosultsággal és minimum 5
éves szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberekkel:
?akik rendelkeznek a 244/2006. ( XII.5.) Korm. rendeletben meghatározott
feltételeknek megfelelő felelős műszaki vezetői besorolással az alábbi
kategóriákban:
MV-Ép/A, , MV-Ép/ÉG, MV-Ép/ÉV, MV-KÉ/B, MV-VI/A „B” kategória és
MV-ÉP/AM
(1 főnél több kategória is elismerhető)
M/3.Alkalmatlan az ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni
kívánt alvállalkozó, ha nem rendelkezik a FEOR besorolás (7 főcsoporton belül, 76
Építőipar) szerinti minimum 30 fő építőipari fizikai dolgozói állományi létszámmal,
ezen belül legalább
1 fő épületgépész
5 fő kőműves
1 fő vasbeton szerelő
1 fő villanyszerelő
2 fő ács
2 fő lakatos
M.4/ ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó a Kbt. 67.§ (2) bekezdés b) pontja szerint rendelkezzen
legalább az alábbi munkagépekkel berendezésekkel:
2 db teherszállító jármű
1 db 2 m3-es betonkeverő
250 m2 állványzat
1 db vakológép 7,6 kW/h teljesítménnyel
M/5. Ajánlattevő és a teljesítésbe 10 % mérték fölött igénybe venni kívánt
alvállalkozó rendelkezzen ISO 14001, vagy EMAS környezetirányítási vagy azzal
egyenértékű rendszerrel
III.2.4) Fenntartott szerződések
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott nem
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott nem
III.3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges
feltételek
III.3.1)
A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve?
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás típusa
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli x
Tárgyalásos
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
Tárgyalás nélküli
Tárgyalásos
IV.2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint x
xAz alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat
súlyozással kell megadni)
Szempont Súlyszám
Ajánlati ár 7
Jótállás időtartama (hónapokban) 2
Teljesítési határidő (napokban) 1
IV.2.2)
Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? nem
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2)
Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? nem
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató
Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap )
Időpont: 10:00
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen
Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 125.000,-
Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A dokumentáció ellenértékét a Vasvár Város Önkormányzata OTP Banknál
vezetett 11747075-15421900 számú bankszámlájára kell befizetni, közleményként
kérjük feltüntetni, a következőt: „Városrehabilitációs közbeszerzési dokumentáció
ellenértéke”
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap) Időpont: 10:00
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések
benyújthatók
HU
Egyéb:
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban:
VAGY napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2009/12/08 (év/hó/nap)
Időpont: 10:00
Helyszín : Vasvár Város Önkormányzata (9800 Vasvár, Alkotmány u. 1.)
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
Kbt. 80. § (2) bekezdése szerint
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1)
A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) nem
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
V.2)
A szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
igen
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és
bármely egyéb hivatkozási alapot:
NYDOP-3.1.1/A-2008-0019
V.3) További információk (adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2010. január 15. 10.00 óra
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2010. február 1.
V.3.3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető
szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1)
A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
(adott esetben) igen
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további
információk: (adott esetben)
személyesen az átutalás banki kivonattal történő leigazolásával a Pro-Vital 2000 Kft.
hivatalos helyiségében (1118 Budapest, Késmárki u. 8. MAGYARORSZÁG) naponta
9:00-13:00 óráig az ajánlati felhívás megjelenése napjától az ajánlattételi határidő
lejártáig. Az ajánlattételi határidő lejártának napján 8:30-10:00 óráig, vagy a Kbt. 54.
§ (4) bekezdésében meghatározottak szerint.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati
szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek
értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-10
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati
szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő
megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
az 1-es részszempont esetében értékarányosítás, a 2-3. részszempont esetében
lineáris arányosítás.
A fenti módszer alapján kiszámított pontszámok a súlyszámmal kerülnek
megszorzásra, az ajánlatkérő a számítás során kettő tizedesjegyig kerekít.
V.6)
A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített
ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési
szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen
V.7) Egyéb információk:
1) Ajánlattevő köteles a Kbt. 71. § (1) és (3) bekezdése szerinti nyilatkozatát az
ajánlathoz csatolni. (nemleges nyilatkozat is csatolandó)
2) Az ajánlat minden lapját kitörölhetetlen tintával vagy géppel elkészítve,
folyamatos sorszámmal, a cégjegyzésre jogosult kézjegyével ellátva, zárt
borítékban, magyar nyelven és 5 példányban (1 eredeti, 4 másolat), valamint a
költségvetés 1 példányát CD-n kell benyújtani. Az ajánlaton szerepelnie kell az
„eredeti” vagy a „másolat” megjelölésnek. Eltérés esetén az „eredeti” példány
tartalma a mérvadó. A borítékon ” Közösség és gazdaságélénkítést eredményező
belváros rehabilitáció Vasváron ” megjelölést kell feltüntetni.
3) Az ajánlatot olyan kötésben kell beadni, amelyből állagsérelem nélkül lapot
kivenni, cserélni nem lehet.
4) Ajánlattevőnek az alábbi cégokmányok eredeti vagy másolati példányát kell az
ajánlathoz csatolni:
– az ajánlattételi határidőt megelőző 40 napnál nem régebbi cégkivonatot,
– ajánlatot aláírók aláírási címpéldányát.
5) Az ajánlattevő az ajánlatkérő által megadott részletes szerződési feltételeket
tartalmazó szerződéstervezetét szignálva köteles az ajánlatához csatolni.
6) Az ajánlatok összeállításával és benyújtásával kapcsolatban felmerült összes
költség az ajánlattevőt terheli. Ajánlattevőnek erre vonatkozóan kifejezetten
nyilatkoznia kell.
7) Ajánlattevő a Kbt. 55. § (3) bekezdése szerint köteles tájékozódnia a
munkavállalók védelmére és munkafeltételekre vonatkozó kötelezettségekről.
8) Jelen ajánlati felhívásban, valamint a dokumentációban nem szabályozott
kérdésekben a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény az irányadó.
9) Ajánlattevő a beruházás finanszírozására pályázatot nyújtott be, melyre tekintettel
a Kbt. 48.§ (3)-(4) bekezdése alkalmazásra kerül. A vállalkozói szerződés hatályba
lépése a támogató döntés kézhezvételét követő 5. nap.
10) A Szent Kereszt Templomnál a kivitelezés megkezdésének és befejezésének
időintervallumának a 2010. május 1- 2010. augusztus 15. közötti időszakra kell
esnie.
11) A Szent Kereszt Templomra eső költségeket kérjük külön feltüntetni az Ajánlati
lapon.
12.) A kivitelezési munka fedezetét EU-s pályázati forrás és Vasvár Város
Önkormányzata, valamint a Római Katolikus Egyházközség Vasvár biztosítják.
13.)Ajánlatkérőnek a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által kiadott, mindenkor
hatályos NYDOP-3.1.1/A-2F-2f számú pályázató útmutató az irányadó a projekt
megvalósítására vonatkozóan, mely a következő jogosultsági feltételeket köti ki:
A költségvetés belső arányaira vonatkozó feltételek:
Elszámolható költségek Arány (az ÖSSZES elszámolható költségek %-ban)
Jogosultsági feltételek
Épület építése, felújítása legfeljebb 70% (vállalkozói és egyéb elemekkel együtt)
Közterület-rehabilitáció legfeljebb 60%
Belterületi állami és önkormányzati utak fejlesztése legfeljebb 20%
A fent felsorolt belső arányokra vonatkozó szabályokat a projekt egészére kell
értelmezni, a feltüntetett értékeknek a projekt elszámolható összköltségvetésének
relevanciájában kell megfelelnie. Felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy a belső
arányok vizsgálata során az előírt korlátok megtartásának ellenőrzése két tizedes
jegy pontosságig történik.
Ajánlatkérő ezeket a %-os arányokat érvényesíteni kívánja a közbeszerzési eljárás
folyamán, mivel az arányok tartásának függvénye a szükséges önerő összege.
Ajánlattevő amennyiben az arányokat nem tartja és emiatt Ajánlatkérő önerő
összege növekedne, úgy forráshiány miatt az ajánlatot a Kbt. 88. § (1) bekezdés f)
pontja alapján érvénytelennek nyilvánítja.
14.)Ajánlatkérő egy alkalommal biztosít helyszíni bejárást az ajánlattevők
részére.(2009. november 20-án 8-13.30 közötti időben.) A helyszíni
bejárás időpontját előzetesen egyeztetni szükséges Babos Eszter pályázati
referenssel.(elérhetőségei:06-30-9989342, babos.eszter@vasvar.hu)
15) Ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 83. § (2) bekezdése szerint
biztosítja.
V.8)
E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/11/12 (év/hó/nap)
A. melléklet További címek és kapcsolattartási pontok
I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon
szerezhetők be
Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.
Postai cím: Késmárki u. 8.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1118
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Kovács Eszter
Telefon: +36-1-479-0094
E-mail: ekovacs@provital2000.hu
Fax: +36-1-322-1723
Internetcím (URL): nincs
II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető
Hivatalos név: Pro-Vital 2000 Kft.
Postai cím: Késmárki u. 8.
Város/Község: Budapest
Postai irányítószám: 1118
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett: dr. Kovács Eszter
Telefon: +36-1-479-0094
E-mail: ekovacs@provital2000.hu
Fax: +36-1-322-1723
Internetcím (URL): nincs
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL): nincs
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1
meghatározás
1) A rész meghatározása
2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék
Fő tárgy:
További
tárgyak:
3) Mennyiség vagy érték
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
Az időtartam hónap(ok)ban:
VAGY napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés (év/hó/nap)
5) További információ a részekről
Ezen hírdetmény a Közbeszerzések Tanácsának 2009. november 12-én el lett küldve