SZERVEZÉSI, JOGI ÉS IGAZGATÁSI OSZTÁLY

    Feladatai:

    • Képviselő-testület, bizottságok, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat üléseinek előkészítésével és lebonyolításával kapcsolatos szervezési, jegyzőkönyvezési feladatok, elektronikus továbbítás, rögzítés.
    • „Vasi Hegyhát” Önkormányzati Társulás ügyeinek intézése, üléseinek előkészítése, jegyzőkönyvezési feladatok, elektronikus továbbítás, rögzítés.
    • Önkormányzati fenntartásban álló intézményekkel történő napi kapcsolattartás, intézményvezetők személyzeti anyagának kezelése, intézményvezetői álláshelyek betöltésével kapcsolatos pályázatok testületi döntésre való előkészítése, szakmai/jogi segítség nyújtása intézményi ügyekben (álláshelyek pályáztatásában, munkaviszonnyal kapcsolatos kérdésekben).
    • Köztisztviselők, önkormányzati alkalmazottak személyzeti ügyeinek intézése.
    • Alap- és szakvizsgák ütemezése, továbbképzési tervek elkészítése.
    • Köztisztviselők és az önkormányzati képviselők vagyonnyilatkozat-tételének koordinálása.
    • Közérdekű adatigényléssel összefüggő feladatok.
    • Médiakapcsolatok ápolása, nyilvánosság, honlap, önkormányzati Facebook oldal anyagainak összegyűjtése, közzététele, közreműködés a helyi lap sajtóanyagainak összegyűjtésében.
    • Közművelődéssel kapcsolatos ügyek intézése
    • Civil szervezetekkel történő kapcsolattartás.
    • Önkormányzati és városi szintű rendezvények megszervezésében, lebonyolításában történő aktív részvétel.
    • Ügyiratkezeléssel, ügyiratvédelemmel kapcsolatos feladatok.
    • Szociális ügyek (települési támogatási kérelmek, lakáscélú helyi támogatások, gyermekvédelmi támogatások).
    • Hagyatéki ügyek.
    • Anyakönyvi ügyek, központi címregiszterrel kapcsolatos ügyek.
    • Igazgatási ügyek (üzletek működési engedélyének kiadásával, telephelyengedélyekkel kapcsolatos feladatok, birtokvédelmi ügyek, szálláshelyek működésével kapcsolatos feladatok, termőföldek értékesítésével, adásvételével kapcsolatos hirdetmények közzététele, állattartással összefüggő ügyek).
    • Időszakosan: választások, népszámlálás lebonyolításában történő részvétel.

    PÓNÁCZNÉ HORVÁTH ANDREA, aljegyző
    Elérhetőségei:
    Telefon: +36 94/572-010 20-as mellék
    E-mail: aljegyzo@vasvar.hu

    Feladata: A Szervezési, Jogi és Igazgatási Osztály működésének irányítása, munkájának koordinálása. Hivatal jegyzőjének helyettesítése. Lakbérhátralékok kezelésével kapcsolatos ügyek vitele, birtokvédelemmel és állattartással összefüggő ügyek intézése, időszakosan a választások lebonyolításában történő részvétel.

    KENESEY JUDIT
    szervezési ügyintéző
    Elérhetőségei:
    Telefon: +36 94/572-010 21-es mellék
    E-mail: kenesey.judit@vasvar.hu

    Feladata: Vasvár Város Képviselő-testülete és bizottságai, továbbá a Roma Nemzetiség Önkormányzat üléseinek előkészítésével és lebonyolításával kapcsolatos szervezési, jegyzőkönyvezési és ezek elektronikus formában történő továbbításával, rögzítésével kapcsolatos feladatok. Képviselői és köztisztviselői vagyonnyilatkozat-tétel intézése, köztisztviselők, önkormányzati alkalmazottak, intézményvezetők személyzeti ügyeinek ellátása, továbbképzési ügyek intézése, a Vasvári Újságban megjelenő hirdetések koordinálása. Önkormányzati intézmények működését érintő alapdokumentumok előkészítése, változások figyelemmel kísérése. Önkormányzat civil támogatási pályázatával kapcsolatos feladatok. Közérdekű adatigényléssel összefüggő ügyek. Időszakosan: választások lebonyolításában történő részvétel.

    LAKOSI TERÉZ 
    titkársági ügyintéző, anyakönyvvezető
    Elérhetőségei:
    Telefon: +36 94/572-010 11-es mellék
    E-mail: titkarsag@vasvar.hu

    Feladata: Titkársági ügyek intézése, központi elektronikus levelezés kezelése, a „Vasi Hegyhát” Önkormányzati Társulás ügyeinek intézése, üléseinek előkészítése, jegyzőkönyvezése és ezek elektronikus formában történő továbbításával, rögzítésével kapcsolatos feladatok. Önkormányzati, városi szintű rendezvények szervezésének, előkészítésének koordinálása, lebonyolításában történő részvétel. Civil szervezetekkel történő kapcsolattartás. Vasvári Újság szerkesztőjével történő folyamatos egyeztetés. A város honlapján és Facebook oldalán közzétett anyagok összegyűjtése, közzétételre történő előkészítése, koordináció és egyeztetés az adatfeltöltésben közreműködővel.

    SZILÁGYI ENIKŐ 
    igazgatási ügyintéző
    Elérhetőségei:
    Telefonszám: +36 94/572-010 22-es mellék
    E-mail: szilagyi.eniko@vasvar.hu

    Feladatai: Hagyatéki ügyek, lakáscélú helyi támogatások.

    PINTÉR ANDREA
    igazgatási ügyintéző
    Elérhetőségei:
    Telefonszám: +36 94/572-010 22-es mellék
    E-mail: pinter.andrea@vasvar.hu

    Feladatai: szociális települési támogatási kérelmek, rendszeres gyermekvédelmi támogatásokkal kapcsolatos ügyek, termőföldek adásvételével, bérletével kapcsolatos hirdetmények, továbbá egyéb hirdetmények közzététele. Hagyatéki ügyekhez adó- és értékbizonyítvány kiállítása. Szálláshelyek működésével kapcsolatos ügyek.

    TÁNCZOS GÁBORNÉ anyakönyvvezető
    Elérhetőségek:
    Telefonszám: +36 94/572-010 23-as mellék
    E-mail: tanczos.gaborne@vasvar.hu; anyakonyv@vasvar.hu

    Anyakönyvvezetői feladatok (születés, házasságkötés, haláleset anyakönyvezése, névváltoztatási, kérelmek, anyakönyvi okiratok kiállítása, stb.), a központi címregiszterrel kapcsolatos ügyek. Talált tárgyakkal kapcsolatos ügyintézés. Hivatali szinten ügyiratkezelés, irattárkezelés. Időszakosan: választások lebonyolításában történő részvétel.

    Széchenyi2020 Széchenyi Terv Plusz
    Széchenyi2020